carolinatyp

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Carolina ~ - 26 januari 2012 16:14

Hejhopp! :)


Idag är det torsdag, och det ska bli så sjukt skönt med fredag i morgon. Den här veckan har varit ganska seg, och det gillar jag inte. Något jag däremot gillar är att det snöar! :D Jag är inte så förtjust i vintern, jag är mer en sommar-människa, men när det väl är vinter ska det vara snö. That's it.


Idag ska jag & mamma på husvisning. Det är Tovas mormor som ska flytta, och hon bor typ 150 m ifrån vårat hus, haha. det känns lite werid att gå på husvisning där när jag har varit där med Tova när jag var liten. o.o Vi letar inte hus, men finns det något hus som verkar bra och som verkar passa så går vi och kollar. Vi gick på tre husvisningar förra året, alla tre här i byn, men vi bor fortfarande kvar på samma ställe, haha. ;)


Jag var ju på Kupolen igår, och det var awesome. Jag köpte en tröja på JC för 49 kr. ^^ Blev helt kär i den, så var bara tvungen att lägga upp en outfitbild. :3


Ny header kommer också, gillar inte riktigt den jag bytte till.


   


Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards