carolinatyp

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Carolina ~ - 8 april 2011 17:17

Hey!


Fredagar brukar vara awesome, men inte idag. Eller jo, lite. (-: Fast Mathias höll på och döda oss på idrotten. -_- Har typ ont i hela kroppen. :p En sak jag har tänkt på är att alla längtar efter sommaren, men sommaren gör mig ledsen. :o Alltså, särskilt skolavslutningar, och nu när det blir varmare och varmare för jag sommarkänslan mer och mer. ^^' Usch, jag vet inte. Idag i skolan höll vi på och pratade om komunikation, och så skulle en beskriva en bild för oss, och vi skulle rita av den, eller försoka iaf. :3 Det var typ trianglar och rektanglar och sånt. Jag, Tova & Amanda M var dom ända som hade rätt på den första, haha. :D Vi äger. (y) Snart ska jag till uh, en liten stund åtminstone..


Puss!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards