carolinatyp

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Carolina ~ - 10 april 2011 14:13

Det är så logiskt alla fattar utom du.

 

Ester och Johan är helt vanliga ungdommar, går på ett helt vanligt gymnasium i en helt vanlig stad. Ester och Johan har varit bästa vänner så länge man kan minnas. Dom är oskiljaktiga. Men det räcker inte för Johan. Johan har varit kär i Ester sen i sexan. Men hon vet ingenting, och så ska det också förbli. Samtidigt dejtar Ester en hårdrockare och Johan misstänker att han pappa är otrogen.


 


Boken är jättebra, och den flyter på naturligt, språket är inte sådär ordentligt, utan mer talspråk. Jag älskar sånna böcker. :) Sen händer det någonting genom hela boken, men ändå inte för mycket. Jättebra och spännande!


Tackhej!

Av Carolina ~ - 10 april 2011 13:55

Hello! :3


Jag och mamma har varit ute och cyklat! :D Den var jätteskönt, och fint väder. Fast det blåste en hel del. :p Vi cyklade typ 4 km, det var ganska drygt, eheh. :3 Första cykelturen i år. Annars mår jag egentligen inte så bra, är trött och har ont i huvudet, usch. :c Men snart är helgen slut, då blir det skola i morgon, härligt! :D Snart är det påsklov också. Awesome!

            


Puss! (:


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards