carolinatyp

Alla inlägg under januari 2012

Av Carolina ~ - 21 januari 2012 16:08

Hej där.

Spelas nu: Maroon 5 - She will be loved.


Tova var ju här igår - idag och det var awesome. :) Vi åkte ju till uh igår, men ci kte hem ganska tidigt för det var typ bara dryga ungar där. Så då stack vi hem och kollade på One Direction hos Fredagskväll med Malin på SVTB. ;) Dom är så sjukt awesome. :D Sen låg bi och pratade om allt och inget hela natten, såklart. (y)


Idag har det varit ganska off, är trött. o.o Jag lyckades pallra mig ut med Mina, fast det var iskallt ute, och ALLt var alldeles grått ute. D: Det var som att det inte var ett enda moln på hilmen, men himlen var blå ist för grå. Så sjukt tråkigt, det är inte konstigt att man är off?! :( Jag älskar vintern när solen lyser och snön glittrar, när man kan vara ute och åka pulka eller skridskor, men det här är bara tråkigt! USCH!


Seeu. (a)

Av Carolina ~ - 19 januari 2012 17:16

Hej!

Spelas nu: Laleh - Ängeln i rummet.


Har inte skrivit på några dagar nu, men jag har inte så mycket att skriva om. Livet går på som vanligt och nu har man kommit in i rutinerna till 100%. Livet går på, precis som jag skrev, och allting är okej. Inte bra, inte dåligt, utan ngonstans mitt imellan. Det blir ganska tråkigt, men vad ska man göra åt det? :) Huvudsaken är väll ändå att det inte är dåligt, right? Hoppas det händer något snart i vilket fall, annars dör jag väll av tristess eller något. Men helst något bra då. :p Jag tror det var den 8/2, då ska vi ha dom första nationella proven i Svenska. Jippi.. </3


Imorgon följer Tova med mig efter skolan, och sen ska vi åka till uh. :3 Efter det ska hon sova hos mig & så. Det blir super!


Vi hörs. ♥

Av Carolina ~ - 18 januari 2012 15:00

               

Av Carolina ~ - 15 januari 2012 11:57

Hello! :)


Igår kväll var vi hem till några som vi känner och åt kräftor. Jag fick äran att sitta vid 'barnbordet' med 6 st 5-9 åringar, vilket inte var så trevligt för ungarna är ju helt galna. :p Men det var helt okej. Dock äter ju inte jag kräftor, så jag åt bara paj.


Idag ska jag, mamma & Jonathan på bio, och kolla på Lejonkungen i 3D! :3 Det blir säkert jättebra.


Hörs!

Av Carolina ~ - 13 januari 2012 17:11

Hejdär! :3


Idag är det fredag och det är så sjukt skönt! första veckan har varit ganska dryg, men har kommit in i rutinerna något sånär. Fast han varit sjukt trött i flera dagar, så det har bara varit drygt. ._. Men nu är det helg, så nu ska jag sova ut så jag har nya krafter tills på måndag. :)


Idag pratade vi om klassresan, och det kommer bli helt awesome när vi ska åka. :) Nu är det bara tre förslag kvar! Säffsen, Kloten & Idre. Även om det är en evighet dit kommer det säkert gå fort. D:


Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards