carolinatyp

Alla inlägg under januari 2012

Av Carolina ~ - 5 januari 2012 12:54

Hej!

Spelas nu: One Direction - Gotta be you


Har förresten tagit bort den där 30 dagar saken, orkar inte krångla med den.


Igår var jag hos min kära faster & va med Molly där. Hon är så sjukt söt & jag älskar henne! :) Sen vid hem skjutsade dom mig till Tova för världens bästa tjejkväll! :D Men Matilda är sjuk, så hon kunde inte va med. Men det blev bra ändå, vi bastade, åt & tittade på film. What's happen in Vegas, The last song & Kronjuvelerna. :) Alla tre så sjukt bra filmer! Men det bästa var när Tova skulle beställa pizza, haha. Hon sa fel så att hennes pappa fick ringa upp och ändra. ;)


Nu ska jag gå in på mitt rum & kolla på Gossip Girl,


Puss

Av Carolina ~ - 1 januari 2012 17:24

Yo. :3


Idag vaknade jag elva, men jag är jättetrött. somnade tjugo över ett och sen vid typ halv fyra (i natt) ringde telefonen så att jag vaknade. D: Då brann det på pappas jobb, så han var tvungen att åka dit, för han är någon form av brandskyddsansvarig. Vad det nu är, haha. :p En utav byggnaderna hade brunnit ner till grunden. Det var fyrverkerier som startade branden. :o Läskigt.


För övrigt var mitt nyår ganska lugnt, min moster och hennes man & dotter (min kusin då) var här och åt. :) Sen körde vi sånna här frågespelskort, och jag och mamma vann. ;)  Sen vid tolv tittade vi på fyrverkerierna och det är så sjukt fint, fast jag tycker inte om ljudet så jag gick in innan dom hade skjutit klart. xd


Idag har jag bara legat i sängen och kollat på sista skivan från säsong 1 av Gossip Girl & fixat mina naglar. :) Sitter fortfarande i pyamas, haha.


Nu vill Jonathan ha datorn, så


Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards