carolinatyp

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Carolina ~ - 1 mars 2012 18:22

Hej!


Btw, tänker sluta med det här olika typsnitt-saken, det är bara drygt. Just so you know. Så nu blir det Times New Roman! :3 På tal om bloggendesign, så har jag bytt header, IGEN! Har inte gillat någon speciellt mycket på ett tag nu, men den jag har nu blev jag riktigt nöjd med. :3


Har varit på Kupolen idag med Amanda, och har haft sådan sjuk köp-ångest för jag har sett hur många snygga byxor och tröjor som helst, och jag har pengar, men jag får inte köpa något för att jag inte behöver. ._. Men det är kul att handla fast man inte behöver! Dagen med Amanda var awesome, puss på henne. Btw så var dygnet med min faster super, som vanligt! Ibland måste man ju ta ledigt från det hårda livet, jupp!


Det blir en fin bild på Chuck & Blair, för jag ÄLSKAR Blairs klänning där.  


Puss. ;) 


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards