carolinatyp

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Carolina ~ - 10 mars 2012 19:54

Hej!

Spelas nu: Taylor Swift - Teardrops on my guitar


Jag har ente uppdaterat på en evighet, sen i onsdags faktiskt. Jag har inte haft någonting att blogga om sen jag kom på att jag antingen skriver otroligt tråkiga saker eller gnäller. Vilket jag gör 24/7. Så jag ska försöka bättra mig..


Jag har sovit hos Tova till idag, vi var först på uh, sen tittade vi på Gossip Girl hela kvällen, älskar't! Gossip Girl är bara allmänt bra.


Jag har faktiskt börjat läsa andra GG-boken idag, eftersom jag läste första innan jag började titta på serien. Jag vet inte om det är ett misstag, för det är en hel del som inte är som i serien. ._. Men den är bra! Har faktiskt lånat 2, 3, 4 & 5 idag på biblioteket. :)


Bokuppdatering kommer snart, hoppas jag! Just nu läser jag: Hål i huvdet - Jenny Jägerfeld, Mockingjay - Suzanne Collins & Gossip Girl: Ni vet att ni älskar mig - Cecily von Ziegesar.


Nu blir det Melodifestivalen!


Cu. :3

Ovido - Quiz & Flashcards