carolinatyp

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Carolina ~ - 19 mars 2012 14:31

Tjo!


Jag satt och tänkte att min blogg måste fylla 1 år snart, så jag gick in och kollade. Min blogg startades den 14 mars, så det har ju gått ett tag sen dess, men w/e. Tack alla som varje dag tar sig tid att läsa min blogg! Jag bloggar ju mest för min egen skull, men det är ju faktiskt roligare att blogga när någon läser. ;)  


Under året som gått har jag sammanlagt skrivit 237 inlägg. ♥


Love.

Av Carolina ~ - 19 mars 2012 14:06

Hejhopp! :3


Nu kommer lite uppdatering igen. :) I helgen tog jag det lugnt för att försöka bli frisk, men icke sa nicke! Det vill inte ge sig. :p Ska nog inte gå på någon träning idag, heller. Fast jag vill ju träna!


Idag tog vi vaccin och det gjorde hujkjzwqrs ont i armen. </3 Ofta brukar man vara rädd för själva sprutan, och det brukar inte göra ont, men det här gjorde ont. o.o Usch! Sen har vi jobbat lite allmänt + att vi har börjat med redovisningarna för våra vetenskapsmän och -kvinnor. Jag hade Rune Elmqvist, någon medecinsk typ. 


I helgen någon gång ska nog jag och mamma gå och kolla på Hungerspelen! :D Jag har läääängtat så länge på filmen, det kommer bli superkul att äntligen få se den. Jag har läst alal böcker en gång, plus 1:an och 2:an på engelska. :) Håller på med 3:an på egnelska nu. Älskar dem!


 


Vi ses.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards