carolinatyp

Alla inlägg under april 2011

Av Carolina ~ - 7 april 2011 17:16

Hej.


Okej, seriöst, jag blir galen. :( Har letat överallt, och då menar jag ÖVERALLT efter min matteläxa, men jag hittar den inte!? Jag har till och med letat i papperskorgen. :c Det är helt otroligt, den kan ju inte bara försvinna? D: Iaf, nu är det torsdag och veckan har gått skitfort. I morgon är det fredag, värsta läskigt, men bra. (y) Veckan har varit awesome. ^^ Solen skiner (Ibland iaf) och snön är nästan helt borta. :-D Jag hatar snö, och regn med för den delen. Sen har jag börjat kolla på mina Flight 29 Down filmer igen, har ju alla tre & jag älskar dom. (: Är på andra nu... hehe. Nej, nu måste jag äta. ;p


  

Smått psyko bild, men aja.


Hejdå!

Av Carolina ~ - 6 april 2011 18:03

Hej!


Igår var jag på träning, och jag var helt slut när jag kom hem, eheh. ._. Amanda åkte hem nyss, vi hade skitkul. :D Vi satt och pratade, och lekte någon lek eller vad det var som jag förorade överlägset på. ;p


Puss.

Av Carolina ~ - 6 april 2011 17:53

Suzanne LaFleur - Kram från Alice.


  


Alice var med om en bilolycka. Hon klarade sig. Hennes mamma klarade sig. Men inte hennes pappa, och inte heller hennes sjuåriga lillasyster. En dag sticker hennes mamma och Alice blir lämnad ensam. Men hon tror att hon kommer klara sig i alla fall, hon hade ju kex, os, konservburkar och guldfisken Sammy. Hon är också fast besluten att inte förlåta sin mamma.


Boken är jättebra, fast väldigt hemsk och sorgsen. Alice får inte bara kämpa med sorgen, utan också faktumet över att hon blivit lämnad av sin mamma.

Av Carolina ~ - 4 april 2011 12:47

Hej.


  


"Var är Alaska?" är en gripande roman om förändringar, kärlek, saker som man trodde att man aldrig skulle göra, lojalitet och letandet efter Det Stora Kanske.


Miles lämnar ett tråkigt och ensamt liv och börjar på en ny privatskola, börjar om på nytt. Han får genast flera vänner, blir kär och gör saker han aldrig todde han skulle göra.


Boken är super, super bra, skriven på ett roligt sätt, och ja. Totalt awesome! Karaktärerna är väldigt starka och hela boken är fylld med känsla. Jag älskar den.


Pusshej!



Av Carolina ~ - 3 april 2011 12:02

Hellu.


Som ni kanske vet så skulle jag ju måla på mina skor. Vilket jag gjorde i fredags, och dom vart riktigt coola faktiskt. :D


  

        


Igår var jag med Adina, jag hjälpte henne att måla sin hylla. :3 Vi hade skitkul! Sen kom min farmor & styvfarfar och åt middag med oss. :) Nu på morgonen har jag också tittat på film en stund. Nu regnar det, så har vi lite tur försvinner sön inom en snar framtid. (y) Är hemma själv, sköntskönt.


Hej!

Av Carolina ~ - 1 april 2011 16:02

Hejhopp!


Det blir ett kortkort inlägg, för Adina kommer alldeles strax hit. (-: Sen vid 6 ungefär ska jag till uh, awesome! :D Just nu lyssnar jag på musik och tänker på gamla härliga tider, haha. Saknar 4-5-6:an 09/10 så sjukt mycket, usch! :( Jag har gått runt och letat efter mina vita tygskor, ska rita någiot fränt på dom, men hittar dom inte.


Hejhej!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards